ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

  • ۰
  • ۰


دسته بندی ها
فروشگاه

بهترین ساعتهای زیر 100_3870x1440
راهنمای تماشای ارزان
20 مارس 2019/34 نظرات / در کمد بودجه ، بهترین مقالات ما ، بررسی ها ، Savoir Vivre ، ساعتها / توسط Sven Raphael اشنایدر
واقعیت این است که همه افراد نمی توانند یک ساعت مچی 1000 دلاری یا حتی یک ساعت مچی 200 دلاری داشته باشند. سبک لازم نیست که به پول شما در بانک بستگی داشته باشد ، بنابراین امروز ما به نحوه خرید یک ساعت مچی عالی زیر 100 دلار خواهیم پرداخت.

نحوه خرید یک ساعت مچی ارزان قیمت زیر 100 دلار
این روزها ، مردان دیگر برای گفتن وقت دیگر نیازی به ساعت ندارند. ساعتهای لباس دیگر به غیر از برقراری ارتباط سبک و وسیله خود ، در خدمت هدف واقعی نیستند. ساعتهای ارزان قیمت شما را شبیه بانک سرمایه گذاری نمی کند ، اما مطمئناً در کمد لباس هر مرد شیک نقش دارند. شما می خواهید آنچه را که می پردازید دریافت کنید ، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که هنوز هم نمی تواند یک ساعت خوب باشد.

ساعت مچی Weekx Weekend با بند چرمی
ساعت مچی Weekx Weekend با بند چرمی
در ادامه انواع ساعتهای مچی را که برای پشتیبانی از سبک شما به جای نیازهای فنی شما طراحی شده اند ، برجسته خواهیم کرد. این بدان معناست که شما ساعتهای هوشمند ، ساعت GPS یا ردیاب های بدنسازی مانند ساعت اپل ، یک Fitbit Surge یا Asus Zenwatch را پیدا نخواهید کرد. این ساعت ها لباس شما را تکمیل می کنند اما یک ساعت سه گانه نخواهد بود که می تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند.

سه مکان برای خرید یک ساعت ارزان (و یک مکان برای خرید)
1. آنلاین
اگرچه این ممکن است یک بازار خطرناک برای ساعتهای خوب باشد ، وقتی فقط به دنبال یک ساعت مچی اصلی هستید ، هیچ خطری نمی تواند وجود داشته باشد. با جستجوی eBay ، Craigslist ، Amazon و سایت های تخفیف مختلف ، احتمالاً می توانید ساعت مورد نظر را در فروشگاه خریداری کنید ، اما با کسری از قیمت. این منبع عالی برای ساعت های با بودجه کم است ، و حتی اگر اینقدر تمایل دارید حتی می توانید به دنبال ساعت های جیبی با قیمت کمتر از 100 دلار باشید.

ساعت Nice Nautica با قیمت کمتر از 100 دلار
ساعت Nice Nautica با قیمت کمتر از 100 دلار
2. فروشگاه های Thrift ، Goodwill & Pawn
گنج ها را می توان در فروشگاه های پرنعمت یافت اما به ندرت در حین فروش
گنج ها را می توان در فروشگاه های پرنعمت یافت اما به ندرت در حین فروش
اغلب ، اینها برخی از بهترین مکان ها برای جستجوی چیزهای زیاد هستند. به طور کلی می توانید ساعتهای پرنعمت را در این مکان ها برای بخش کوچکی از آنچه برای فروش محصولات جدید در فروشگاه به فروش می رسانید پیدا کنید ، و در اکثر موارد ، کارکنان اطلاعات زیادی درباره طالع بینی نمی دانند ، بنابراین می توانید واقعاً چیزهای زیبایی پیدا کنید. معاملات شگفت انگیز یافتن این فرصت ها دشوار است ، اما آنها به دفعات اتفاق می افتند. اخیراً مردی در یک فروشگاه Goodwill در ققنوس یک زنگ خطر LeCoultre Deep Sea را پیدا کرد. او آن را به قیمت 5.99 دلار خریداری کرد و چرخانده و آن را به مبلغ 35000 دلار به یک کلکسیونر که او نیز در امگا انداخت فروخته است. همین خریدار که مکرر فروشگاه های Goodwill را دارد ، در گذشته نیز انواع مختلفی از ساعتهای لوکس را در گذشته در فروشگاه هایی مانند این مشاهده کرده است. شما میتوانید در اینجا داستان را بخوانید.

3. فروشگاههای بزرگ

اگر وقت زیادی برای صرف ندارید و فقط ناامید هستید که از مچ دست خود یک ساعت مچی بگیرید ، توصیه نهایی خرید در یک فروشگاه محلی است. به طور معمول ، فروشگاههای دارای ساعتهای با کیفیت بالاتر از فروشگاههای سطل ارزان قیمت مانند Walmart و Target می فروشند ، اما قیمت رقابتی ارائه می دهند. این مکان برای مکان یابی ساعت های مد و سایر ساعتهای با کیفیت بهتر است. البته این به این معنی نیست که Walmart و Target نمی توانند یک منبع مناسب باشند - من معتقدم که آنها مارک هایی مانند Casio و Timex را نیز حمل می کنند ، که می توانند ساعت های خوبی برای پول باشند.

4. اما نه در Kickstarter
Kickstarter به همراه همشهری ایندیگگو ، به مرز جدیدی برای ساعت سازان ارزان قیمت مردان تبدیل شده است. برندهایی مانند MVMT (که به تازگی توسط Movado خریداری شده است) و ساعت های Vincero با تهاجمی پیشرفته و کمپین های رسانه ای اجتماعی به طور تهاجمی وارد بازار ساعت ارزان قیمت شدند. این مارک ها اعتبار بیشتری برای تقویت مجدد ساعت به عنوان لوازم جانبی برای هر مرد دارند ، اما یک گرفتن وجود دارد: تعداد بسیار کمی از آنها ساعت های زیر 100 دلار را ارائه می دهند.


ساعتهای Kickstarter بندرت کمتر از 100 دلار هستند
اگر به دنبال یک ساعت مچی ارزان قیمت هستید ، توصیه می کنیم تا از تأمین مالی شلوغ یا حتی مارک هایی که از Kickstarter دور شده اند دوری کنید. در ابتدا ، آنها گرایش بزرگی و مینیمالیستی را به خود نشان می دهند ، و واقعاً چیز دیگری به آن افزوده نمی شوند که ساعت سازان مستقر قبلاً انجام نمی دهند. علاوه بر این ، آنها مشتریان را گمراه می کنند که فکر می کنند مدل "مستقیم به مصرف کننده" از آنها سودمند است. در واقع ، کیفیت در همان نقطه قیمت بهتر از سایر ساعتها نیست. این یک روش جدید برای بازار ساعت است.

خرید ارزان و کارهایی که انجام می دهید ، تماشای ارزان نیست
اولین قدم هنگام خرید ساعت در این محدوده قیمت ، درک این مسئله است که بازی کردن آن ایمن و چسباندن به اصول اولیه کاملاً قابل قبول است. روی بندهای پارچه ای یا دستبندهای فلزی متمرکز شوید و در انتظار خرید جنبش کوارتز باشید. هر کاری با یک حرکت مکانیکی پایین خواهد آمد ، اگرچه گاهی اوقات می توانید شانس خود را بدست آورید.

یک ساعت مچی طلا یا روکش طلای معلق خریداری نکنید
جعلی طلای نیکسون چیزی برای جلوگیری از آن نیست
این ساعت نیکسون مرتکب 2 گناه می شود: آبکاری طلای جعلی و سعی در تقلید

  • ۹۹/۰۵/۲۷
  • ali yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی