ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

  • ۰
  • ۰

غذاهای خارجی در ژاپن - Baumkuchen!
ارسال شده در 16 دسامبر 2019 توسط Zojirushi America Corporation
ما در حال اتمام سال غذاهای خارجی خود در ژاپن با یادداشتی شیرین ، با یک کیک خوش طعم که در سراسر جهان قرار دارد: baumkuchen!

Baumkuchen که به عنوان "پادشاه کیک" شناخته می شود ، مهمترین کیک آلمانی است. سایر کشور های اروپایی از زمان روم باستان ادعا می کنند مواد غذایی خارجی که تغییرات مختلف ، اما ظرافت واقعی این کیک بو داده در آلمان کامل شد. یک کیک باومکوشن با مواد ساده ای مانند آرد ، کره ، تخم مرغ و شکر تهیه می شود. زیبایی این کیک این است که درست و دقیق ساخته می شود ، لایه هایی روی لایه های خمیر کیک اسفنجی شیرین که روی یک تف به سبک روتیسری تفت داده می شوند ، هر لایه تا طلایی و خوشمزه پخته می شود.

باومکوشن های سنتی را روی ذغال یا شعله های آتش باز تهیه می کردند. لایه پایه روی تف ​​پوشانده شد ، تا آخر پخته شد و سپس با لایه دیگری پوشانده شد ، که به نوبه خود روی حرارت پخته شد. این فرآیند تا 20 بار تکرار شد و منجر به ایجاد خطوط طلایی بین هر لایه کیک شد. اثر کلی شبیه حلقه های رشد یافت شده در تنه درختان بود ، از این رو نام Baumkuchen نامیده می شود که به معنای واقعی کلمه به "کیک درخت" ترجمه می شود. این کیک درختی با الهام از جنگل های آلمان و روش های پخت و پز با شعله باز به ژاپن پیوند شد!

باومکوچن اولین بار در جریان جنگ جهانی اول به ژاپن معرفی شد. ارتش ژاپن یک مهاجر آلمانی را به نام کارل جوخیم ، که در زمان جنگ در Tsingtao چین زندگی می کرد ، دارای یک شیرینی فروشی بود ، اسیر کرد. وی به همراه دیگر آلمانی ها در جزیره نینوشیما از استان هیروشیما مورد بازداشت قرار گرفت. در سال 1919 ، نمایشگاه کالاهای تجاری ساخته شده توسط زندانیان اردوگاه به میزبانی ژاپنی ها برگزار شد و یوخهایم با نشان دادن افتخار آلمان برای نمایشگاه ، کیک معروف Baumkuchen خود را ایجاد کرد. نیازی به گفتن نیست که این کیک یک ضربه سرسام آور بود! پس از پایان جنگ ، یوخیم در ژاپن ماند و مغازه معروف خود را افتتاح کرد. یوچهایم که به عنوان مستر بیکر یا "مایستر" شناخته می شود ، این کیک را به بازار مشتاق ژاپن عرضه کرد.

امروزه Baumkuchen در سراسر جهان ارزشمند است. این کیک به جای شعله باز در فرهای مخصوص تهیه می شود و در نانوایی های خاص ژاپن یافت می شود. اجاق ها چنان باارزش هستند که اولین دستگاه اخیراً در ایالات متحده فروخته شد!

در ژاپن ، Baumkuchen یک هدیه بازگشت محبوب در عروسی است ، نه تنها به دلیل شکل انگشتر دوست داشتنی آن - که نماد عشق و پرستش است - بلکه به دلیل پیچیدگی و آمادگی فانتزی آن. الگوی حلقه ای و شیرینی سبک کیک آن را مورد پسند دائمی قرار داده است و ما امیدواریم که همان شیرینی و نور تا سال 2020 شما را دنبال کند! سال نو مبارک!

ارسال شده در غذاهای خارجی ژاپن | دسر ، فودی ، ژاپن ، غذای ژاپنی ، کیک کیک ، اسپیت کیک ، کیک اسفنجی ، غذای سنتی ، غذای سنتی ژاپنی ، کت شیرینی ، غذاهای بی نظیر ، کیک عروسی ، غذای غربی ، یوشوکو | پاسخ دهید
غذاهای خارجی در ژاپن -
پیروشکی!
ارسال شده در 18 نوامبر 2019 توسط Zojirushi America Corporation
بنابراین بسیاری از غذاهای خارجی ما در ژاپن از اروپا ، ایالات متحده و چین تهیه شده است ، بنابراین در این ماه ما در نهایت به همسایه ژاپن در شمال… روسیه تمرکز می کنیم!

پیروشیکی جیب های خمیر دستی است که با انواع مختلف مواد پر کننده پر شده است. غذای اصلی از روسیه به صورت pirozhki ، piroshki یا به صورت جمع ، pirogi یا pierogi هجی می شود. در روسیه ، پیروزکی را می توان در همه جا یافت ، در خانه ، رستوران و دکه های غذای خیابانی تهیه می شود. نسخه روسی آن معمولاً با گوشت ، سبزیجات ، پنیر و به ندرت ماهی ، هنگامی که مزه دار باشد ، یا با شیرینی و میوه و مربا پر می شود. این خمیر به طور معمول یک خمیر مخمر است ، به صورت خمیرمایه و با تخم مرغ شسته می شود ، و تمام جیب آن در یک اجاق داغ پخته می شود - مناسب برای آب و هوای سرد روسیه!


پیروگی

در ژاپن ، پیروزکی ها با سلیقه و روش های پخت و پز ژاپنی سازگار شدند. در یک گزارش آمده است که این غذا پس از جنگ جهانی دوم به ژاپن وارد شده و پیروشکی های اصلی ژاپنی به جای پخته شده با پیاز چرخ کرده ، تخم مرغ آب پز و گوشت گاو آسیاب شده و سرخ شده پر شده اند. دیگری اظهار داشت که میو ناگایا ، سرآشپز ژاپنی از توکیو ، به غذاهای روسیه و آسیای میانه علاقه مند شد و در سال 1951 در توکیو یک رستوران افتتاح کرد ، جایی که غذای روسی را به سلیقه ژاپنی تغییر داد.


پیروشیکی

امروزه پیروشکی را می توان در نانوایی ها و رستوران های ژاپن یافت و هنوز هم سرخ کردن رایج ترین روش تهیه غذا است. مواد پر کننده معمول از گوشت چرخ کرده ، ماهی و سبزیجاتی مانند پیاز ، هویج و قارچ شیاتکه است. یک فیلینگ خوشمزه و منحصر به فرد ژاپنی محور ، رشته های شیشه ای هاروسام پخته و خرد شده است ، که بافت باورنکردنی و امامی را به پیروشکی اضافه می کند. برخی بر این باورند که پیروشیکی الهام بخش کاره پان یا ظرف کاری بوده است ، که یک جیب خمیر سرخ شده ژاپنی محبوب و پر از مواد معطر کاری است.


کار پان

مهم نیست که پیروشکی خود را از کجا در ژاپن تهیه کنید ، مطمئناً از این جیب گرم لذت خواهید برد. آیا شما آن را داشته اند؟ آیا آن را ساخته اید؟ دستور العمل مورد علاقه خود را در زیر با ما به اشتراک بگذارید!

ارسال شده در غذاهای خارجی ژاپن | صبحانه برچسب خورده ، غذای راحت ، دسر.

http://filterwater.splashthat.com

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • ali yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی