ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

  • ۰
  • ۰

خرید قهوه ترک

Unseeling's Mysteries With DNA
آیا سیب Red Delicious شما واقعاً Red Delicious است؟ آیا واقعاً پودل خانوادگی بیشتر یک دودل است؟

بگذارید این را به روشی دیگر بپرسم: الان چه قهوه ای خرید قهوه می نوشی؟ نه کباب ، نه منشا ، بلکه چه نوع قهوه در فنجان شماست؟ تایپیکا؟ مشروب بربون؟ ماراگوایپ؟ جواب کمتر از تصور شماست.

مسئله در این است که چگونه بذر قهوه و انواع آن یا به طور مناسب تر ، طی قرن ها ثبت نشده است. تبادلات بذر نسبتاً غیررسمی بود ، زیرا محصولات قهوه از مرزهای کشور عبور می کردند ، در مناطق وحشی هیبریداسیون می شدند و در کل به گونه های کاملاً جدیدی شکل می گرفتند. همه اینها تلاش برای فهرست نویسی را پیچیده تر می کند و این موضوعی است که با تقاضای امروز بازار قهوه ، که در آن تولید کنندگان با یک کوکتل سمی از بیماری ها ، تغییرات آب و هوا و بازار سنگین C مواجه هستند ، پیچیده است.

تولیدکنندگان باید بدانند دقیقاً چه چیزی در حال رشد هستند ، صادرکنندگان باید بدانند چه چیزی را می فروشند ، واردکنندگان و کباب کننده ها باید بدانند چه چیزی می خرند و بسیاری از مصرف کنندگان می خواهند بدانند دقیقاً چه چیزی می نوشند. این مجموعه نیازهای به هم پیوسته ای است که همه در هر مرحله از زنجیره تأثیر می گذارند و همه از اطلاعات بیشتری بهره مند می شوند. در پاسخ ، تحقیقات جهانی قهوه با استفاده از روش جدید قهوه تجزیه و تحلیل برای آزمایش اثر انگشت ژنتیکی نمونه ای که آرایش واقعی آن را آشکار می کند ، آغاز شده است. پس از سنجش بیش از 2500 نمونه ، آنها یافته های اولیه خود را در ژورنال AOAC International منتشر کرده اند و پاسخ ها تاکنون بسیار جالب است.

برای این روش جدید ، محققان WCR با جستجوی هشت نشانگر Single Sequence Repeater (SSR) در کد ژنتیکی هر گیاه ، "اثر انگشت DNA" برای هر نوع قهوه Arabica ایجاد کردند. آنها با استفاده از آن پایگاه داده ، 2533 نمونه گیاه را برای تجزیه و تحلیل تنوع ژنتیکی انواع و همچنین "انطباق ژنتیکی" ، که راهی برای پرسش است ، آزمایش کردند ، آیا تنوع ادعایی تنوع واقعی است؟ هنگام سنجش از 2500 نمونه - 22٪ از جمعیت تحقیقاتی WCR خود ، 10٪ به عنوان بخشی از تأیید مهد کودک ، و 68٪ از نمونه های بی هویت ارائه شده توسط "افرادی که مایل به بررسی مواد خود هستند" - آنها دریافتند که همه انواع آن نیستند به نظر میرسیدند.

در بررسی دو گونه "بسیار نمایان" به ویژه - مارسلسا و گشا - دریافتند که از 299 نمونه مارسلسا ، 82٪ یک مسابقه دقیق ، 9٪ "از نزدیک" ، 8٪ "مختلف مربوط به Catimors" نبودند. " حدود 1٪ فقط تایپیکا یا بوربن بودند.

نمونه های گشا بسیار بدتر شده اند. از بین 88 تست ، فقط 39٪ مسابقه دقیق برای مرجع Gesha بود. 24٪ از نزدیک در یک "خوشه Gesha" ، و عظیم 37٪ از گونه های کاملا غیر مرتبط بودند.

طبق مطالعه ، این "ابزار جدید قدرتمند" برای شناسایی انواع قهوه Arabica ، مزایای بسیاری از صنعت قهوه را به همراه خواهد داشت. فراتر از اعتماد به نفس مصرف کننده ، شناسایی جدید 100٪ قابل تکرار به کشاورزان امکان می دهد تا با دقت بیشتری انواع مختلفی را که مثلاً در برابر بیماری ها یا تغییرات اقلیمی مقاوم هستند بکارند ، بنابراین به تضمین پایداری قهوه در دهه های آینده کمک می کند. این امر همچنین به "ردیابی تاریخ پرورش C. arabica و حرکت انواع C. arabica" کمک خواهد کرد تا برخی از رمز و راز جاده طولانی و پیچیده ای که بوته قهوه طی می کند را از بین ببرد.

Zac Cadwalader مدیر عامل در شبکه رسانه ای Sprudge و نویسنده مستقر در دالاس است. بیشتر بخوانید Zac Cadwalader در Sprudge.

 

https://www.facebook.com/105134207633942/posts/unpeeling-coffees-mysteries-with-dna/181910976622931/

 

https://khorramstore.com/product-category/beverages/buy-coffee/

  • ۹۹/۰۶/۱۰
  • ali yousefi

نظرات (۱)

مطلبتون خیلی خوب و کامل بود. کاش درباره روش تهیه انواع فهوه هم مطلب بذارید. مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی