ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

  • ۰
  • ۰

دنیای ساعت ها می تواند برای افراد ناآگاهانه دلهره آور باشد. چرخ های تعادل ، فرار ، لگن و توربیلون تنها تعدادی از اصطلاحات گیج کننده گیج کننده ساعت است که اگر تازه کار خرید ساعت مچی را شروع کنید می تواند شما را برای یک حلقه پرتاب کند. با این حال موکول نشوید. این دنیایی است که به وقت شما پاداش می دهد ('scuse the جنس بازی)) و Vogue انگلیس اینجاست تا شما را در روند انتخاب ساعت مناسب برای شما راهنمایی کند.

 

ساعتهای لوکس ، مانند جواهرات ، به طور سنتی به عنوان اقلام هدیه ای مشاهده می شدند. هرچند دیگر هر چه بیشتر زنان ساعت های خود را خریداری می کنند ، چه برای جشن تولد ، چه برای یک تبلیغ یا فقط برای جهنم. "ما شاهد هستیم که بیش از هر زمان دیگری زنان برای خود خرید ساعت می کنند. این می تواند یک قطعه مد ساده با یک بند رنگی سرگرم کننده باشد ، تا کلکسیون قطعه ، "می گوید الیزابت فون در گلتز ، مدیر خرید جهانی Net-a-Porter (که تقریبا همیشه از محبوب خود Audemars Piguet استفاده می کند).

 

هولی هاردینگ ، مدیر خرید غیر پوشاک در Browns ، می گوید که فروش ساعت در حین قفل شدن افزایش یافته است ، به طوری که مشتریان تصمیم می گیرند در چیزی سرمایه گذاری کنند که برای همیشه ارزش آن را دارند. وی توضیح می دهد: "ما دریافتیم که مشتریان ما نسبت به مارک هایی که می شناسند ، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند ، پایبند هستند و تصمیم می گیرند در قطعه ای سرمایه گذاری کنند که منحصر به فرد باشد.

برای مدت زمان طولانی ، ساعتهای خانمها (اصطلاحی که از نظر Vogue قدیمی است) در بازار مردسالار مورد پسندیده بودند ، اما زنان بیشتر از هر زمان دیگری در این صنعت کار می کنند ، این تغییر می کند. ساعت سازان برجسته ای مانند بولگاری و واچرون کنستانتین به این واقعیت توجه دارند که زنان چیزی بیش از الماس و پروانه هایی را نمی خورند که به ساعت مرد خورده است. آنها می خواهند یک ساعت متناسب با سبک زندگی آنها داشته باشند ، و مکانی که در آن مکانیک های داخل آن به زیبایی زیبایی کیس ، شماره گیری و بند باشد.

 

به همین ترتیب ، آنها ممکن است به راحتی یک ساعت مردانه بخواهند. بت هاناوی ، رئیس جواهرات و ساعتهای خوب در Harrods می گوید: "ما زنان بیشتری را می بینیم که ساعت های مردانه را به عنوان یک لوازم جانبی بزرگ خریداری می کنند." در دنیای سیال جنسیت ، عکس آن نیز صادق است. بسیاری از آقایان Chanel’s J12 و ساعتهای دیگری را که در اصل برای خانم ها ساخته شده اند خریداری می کنند.

 

در هر صورت ، اگر به دنبال سرمایه گذاری در یک ساعت هستید ، نکته اصلی این است که وقت خود را بگذارید و با دقت انتخاب کنید. هاناوی می گوید: "به جای تماشای لحظه ، به دنبال چیزی بروید که واقعاً آن را دوست دارید." به هر حال ، خوب انتخاب کنید ، و تا آخر عمر آن را خواهید پوشید. در اینجا بهترین نکات Vogue برای کمک به شما در تصمیم گیری وجود دارد.

 

بودجه خود را تعیین کنید

ساعت های زیبا و طراحی شده این روزها با هزینه ای کمتر از 100 پوند یا کمتر در دسترس هستند. اگر به دنبال این هستید که خود را با یک ساعت لوکس پذیرایی کنید ، مانند همه چیز ، ابتدا تصمیم بگیرید که چه چیزی را می توانید هزینه کنید و سپس به این مبلغ پایبند باشید. همچنین به شما کمک می کند تا از ابتدا گزینه های گیج کننده ای را که در اینجا وجود دارد ، محدود کنید.

 

تحقیق کنید

برایان دافی ، مدیر اجرایی Watches of Switzerland ، که بیشتر از هر خرده فروش دیگری ساعت در انگلیس می فروشد ، می گوید: "خریداران تماشا امروز بیش از هر زمان دیگری آگاه هستند." مکان های زیادی برای جستجوی ایده و مشاوره وجود دارد. Watches and Wonders اخیراً به جای نمایشگاه تجاری مشهور (قبلاً SIHH شناخته می شد) که هر ساله در سوئیس برگزار می شود راه اندازی شد و مکان مناسبی برای شروع مرور برای راه اندازی های سال 2020 از 30 مارک تجاری است. همچنین سایت های تخصصی بی شماری وجود دارد که بررسی ها و اطلاعات دقیق را ارائه می دهند. شاید شما یک دختر کارتیه تانک کلاسیک پرنسس دایانا باشید؟ یا به دنبال چیزی مانند Nomos Glashütte ، در طراحی و طراحی مینیمالیستی هستید؟

 

کوارتز یا مکانیکی؟

حرکت (کالیبر نیز نامیده می شود) موتور ساعت است. حرکات کوارتز یک اختراع نسبتاً اخیر است که به سال 1969 برمی گردد ، در آن ساعت توسط یک باتری تغذیه می شود که از طریق یک کریستال کوچک کوارتز جاسازی شده در مدار ، سیگنال الکتریکی می فرستد. در حالی که ساعت های کوارتز ممکن است از جذابیت های مشابه مکانیکی خود برخوردار نباشند ، اما از دقت بالایی برخوردارند و به شما امکان می دهند با قیمتی که می توانید طراحی مورد نظر خود را به دست آورید. با این حال ، برای گیک های واقعی تماشای حرکت مکانیکی تنها راه حرکت است. دافی می گوید: "در شش یا هفت سال گذشته تغییر چشمگیری برای انتخاب مکانیکی زنان از کوارتز ایجاد شده است." سنت ساخته شده از اجزای ریز ، صدها سال پیش در خلق این خلاقیت های مهندسی خرد قدمت دارد و اغلب آنها هنوز هم توسط ساعت سازان متخصص ساخته می شوند. در حرکات مکانیکی ، انتخاب دستی (که باید با دست زخم شود) یا اتوماتیک (همچنین به عنوان خود پیچ در پیچ نیز شناخته می شود ، که با حرکت مچ دست فرد تأمین می شود) وجود دارد. امروزه ساعتهای اتوماتیک از محبوبیت بیشتری در بین این دو برخوردار هستند ، زیرا اگر به طور مکرر پوشیده شوند به تلاش کمتری از طرف پوشنده نیاز دارند. برخی از آنها عاشق حرکات دستی هستند ، به دلیل زیبایی خالص درونی که اغلب از طریق عکس دارند. در هر صورت ، یک ساعت مکانیکی به لطف زحمت پشت کار گرانتر از کوارتز است.

 

یک سوال از زندگی و سبک

منبع

  • ۹۹/۰۷/۰۱
  • ali yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی