ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

ساعت 2 مچی

معرفی ساعت های مچی

  • ۰
  • ۰

سلام ، وارد شوید

رفتن به محتوای اصلی
  

حساب و لیستها بازگرداندن و سفارشاتCart0
همه

همه بخش ها
برو
جستجو کردن
تحویل به ایران ، جمهوری اسلامی ... پاسخ آمازون به COVID-19
خدمات امروز DealsCustomer کارتهای GiftRegistrySellDisability پشتیبانی مشتری
ساعت ارزان زیر 5 دلار
محصولات برتر و بررسی ها
درپوش میکروفلی تاکتیکی 1.Condor Tactical
درپوش میکروفیل تاکتیکی Condor Tactical
توسط Condor
در انبار.
قیمت: 8.95 دلار
"به طور کلی مناسب - عالی است که در نخست وزیر" - توسط solocanoe (fort smith، ar)
خیلی خوب است من هنوز هم به دنبال یک ساعت مچی هستم که خیاطی نداشته باشد و از سر من خارج شود .... اما این یک قیمت مناسب ، حمل و نقل نخست و سرویس پذیر است. عالی است اگر من بخواهم آن را به عقب سخت پایین بیاورم و مقداری آن را عقب بزنم .... سپس به نظر می رسد که درزها با سرم سرازیر می شوند.

خوب کار بر روی هارلی ... به نظر می رسد خوب با یک پرچم ... همسر تصویب شده ... تا زمانی که درزها نمی چسبند ... سپس او باعث می شود که من دوباره آن را بکشم ، لول.
 (815)
افزودن به سبد خرید
به لیست من اضافه کنید
2.Disney Minnie Mouse Boutique LCD Pop Music Music (مدل: MBT3714SR)
ساعت مچی موزیکال بوتیک LCD مینی مینی ، پاپ (مدل: MBT3714SR)
توسط دیزنی
در انبار.
قیمت: 9.99 $
"اولین ساعت خوب برای 4 ساله من" - تا آوریل
اولین ساعت خوب برای 4 ساله ام. خبری از زیبایی نیست اما باعث می شود احساس مسئولیت کند. باند برای مچ های کوچک کمی بزرگ است.
 (1،153)
افزودن به سبد خرید
به لیست من اضافه کنید
3.Sony 371 (SR920SW) 1.55V اکسید نقره 0٪ جیوه باتری جیوه آزاد ساعت (5 باتری)
باتری ساعت مچی عطارد (5 باتری) سونی 371 (SR920SW) 1.55V اکسید نقره 0٪ جیوه جیوه
توسط ماکسل
در انبار.
قیمت لیست: 6.95 دلار
قیمت: 4.25 دلار
پس انداز شما: 2.70 دلار (39٪)
"باتری منقضی نشده و کار نمی کند." - توسط USTPC (ایالات متحده)
مورد همانطور که شرح شد و کارهایی را که قرار بود انجام دهد انجام داد. هر دو ساعت که من به تعویض باتری نیاز داشتم ، هر دو عالی هستند.

استفاده تا تاریخ 9/2020 است که 2 1/2 سال با شما فاصله دارد ، بنابراین شکایتی در آنجا نیست.

قیمت 5 باتری بهتر از آن است که بتوانم برای دو منطقه در محلی بیابم ، حتی اگر مجبور شوم 3 مورد دیگر را دور بریزم بیرون می آیم.
 (2،092)
افزودن به سبد خرید
به لیست من اضافه کنید
باتری 4.Energizer نقره اکسید 377 (تعداد باتری) - بسته بندی ممکن است متفاوت باشد
باتری های Energizer نقره اکسید 377 (تعداد باتری) - بسته بندی ممکن است متفاوت باشد
توسط Energizer
فقط 8 موجود در انبار است - به زودی سفارش دهید.
قیمت لیست: 5.97 $
قیمت: 4.82 دلار
پس انداز شما: 1.15 دلار (19٪)
"باتری های عالی و اقتصادی!" - توسط ShopperH
با تشکر از شما برای ارائه آن با چنین قیمت مناسب و تحویل سریع! آنها مانند یک جذابیت کار می کردند! برای تماشای روزمره خود ، دیگر نیازی نیست که من از آن جواهرات / ساعت ایستاده در بازار که به طور معمول شکم می رود قبل از اینکه ساعت من از باتری تمام شود شکسته نشود. آنها معمولاً مبلغ زیادی را برای من شارژ می کنند و می دانند که ما رسید را نگه نمی داریم تا برگردیم و در صورت بروز باتری مشکل آنها را بیابیم.
 (11،220)
افزودن به سبد خرید
به لیست من اضافه کنید
باتری 5.Energizer 377/376 Silver Oxide 10
باتری Energizer 377/376 نقره اکسید 10
توسط Energizer
در انبار.
قیمت لیست: 5.95 $
قیمت: 4.68 دلار
پس انداز شما: 1.27 دلار (21٪)
"عملکرد عالی باتری ، خدمات چندان عالی نیست." - توسط والی (کیسویل ، یوتا)
قبل از نصب آنها در حدود 18 ساعت تاکنون این باتری ها را آزمایش کرده اید. همه در ظرفیت بالا آزمایش شده ، اگرچه هیچ mfg نیست. یا تاریخ انقضا در بسته بندی یافت می شود. سفارش اصلی برای 50 باتری در پایان تاریخ تخمین زده شده حمل و نقل تنها با 10 باتری (2 پنج بسته) در بسته بندی قرار گرفت. چندین تماس تلفنی طول کشید - یکی به آمازون ، سه نفر به فروشنده و زمان زیادی برای در نظر گرفتن 40 باتری باقیمانده. هنگامی که من تماس گرفتم ، تلفن فروشنده فقط توسط یک دستگاه پیام پاسخ داده می شد ، به جز زمانی که من شروع به ترک یک پیام کردم ، که در این زمان عامل اصلی ظاهری یا مالک ، تلفن را برداشت. شخص دریافت کننده تماس بابت "کمبود" در حمل و نقل عذرخواهی کرد (همان شخص به همه تماسهای من پاسخ داد و درک آن با لهجه خارجی آسان نبود) ، اما دو تماس تلفنی دیگر از طرف من طول کشید زیرا ... بررسی کامل
 (3،163)
افزودن به سبد خرید
به لیست من اضافه کنید
6.5 CR1216 باتری ساعت مچی باتری لیتیوم
باتری باتری لیتیوم 5 CR1216 Energizer Watch
توسط Energizer
در انبار.
قیمت لیست: 5.49 دلار
قیمت: 4.35 دلار
پس انداز شما: 1.14 دلار (21٪)
"ارزش عالی. همانطور که تبلیغ می شود." - توسط ادوارد بارنت (کمبریج ، MA ایالات متحده)
این باتری های با نام تجاری هستند ، بنابراین چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد:

- ارزش بسیار خوبی (باتری های منفرد در بعضی از سایت ها به همان اندازه که این پنج بسته هنگام حمل و نقل و رسیدگی به حساب می آورند) هزینه دارند

- راحت (قبل از مراجعه به آمازون ، بدون موفقیت سعی کردم این باتری ها را در یک فروشگاه پیدا کنم)

- با کیفیت بالا (باتری ها تازه بودند)
 (780)
افزودن به سبد خرید
به لیست من اضافه کنید
7 # 394 Renata Watch Battery 2Pcs
باتری های # 394 Renata Watch 2Pcs
توسط FindingKing
در انبار.
قیمت: 3.36 دلار
"نصب شده برای ساعت Tissot من" - توسط براندون
ساعت مچی Tissot را به زندگی من برگرداند!
 (538)
افزودن به سبد خرید
به لیست من اضافه کنید
باتری 8.5 321 باتری ساعت تماشای Energizer SR616SW باتری (5 باتری در بسته)
باتری تماشای 5 321 Energizer Watch SR616SW باتری (5 باتری در بسته)
توسط Energizer
در انبار.
قیمت: 3.84 دلار
"برای ساعت Skagen من کار می کند

  • ۹۹/۰۵/۲۷
  • ali yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی